loading...
موزیک سرای mp3one
Mp3One-Music بازدید : 119 پنجشنبه 25 شهریور 1395 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید بنیامین بهادری بنام پیرهن با بالاترین کیفیت

Download New Music Benyamin Bahadori – Pirhan

ترانه و : فرید احمدی , آهنگ : بنیامین بهادری , تنظیم : امیر قدیانی

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

متن آهنگ جدید بنیامین بهادری بنام پیرهن

تو بی کس نیستی اما دلم می خواد کست باشم

اجازه بده خب دلواپست باشم

آخه من بلد نیستم بی تو زندگی کنم

بی تو من کجا برم دردمو به کی بگم

پیرهنی که برای تو پوشیده بودم ندیدی حواست نبود

پیرهنی که برای تو پوشیده بودم ندیدی حواست نبود

حواست نبود که به من حواست نبود

اگه زیادیم واسه تو عادیم خودم میرم

پیرهنی که برای تو پوشیده بودم ندیدی حواست نبود

من ازت خوشم اومده تو ازم خوشت نیومده هنوز

جز تو من حرف عاشقی از کسی دلم نمی خواد

من ازت خوشم اومده تو ازم خوشت نیومده هنوز

جز تو من حرف عاشقی از کسی دلم نمی خواد

دلم معجزه ی چشماتو می خواست

به هرچی دل ببندی میره از دست

آخه من بلد نیستم بی تو زندگی کنم

بی تو من کجا برم دردمو به کی بگم

پیرهنی که برای تو پوشیده بودم ندیدی حواست نبود

من ازت خوشم اومده تو ازم خوشت نیومده هنوز

جز تو من حرف عاشقی از کسی دلم نمی خواد

من ازت خوشم اومده تو ازم خوشت نیومده هنوز

جز تو من حرف عاشقی از کسی دلم نمی خواد

 

 

دانلود با کیفیت 320 - 9.20 مگابایت

دانلود با کیفیت 320 - 9.20 مگابایت

دانلود آهنگ جدید بنیامین بهادری بنام پیرهن

دانلود با کیفیت 128 - 3.70 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 3.70 مگابایت

دانلود آهنگ جدید بنیامین بهادری بنام پیرهن

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
به سایت ام پی تری وان موزیک خوش آمدید http://mp3one-music.ir این سایت هیچ شعبه دیگری ندارد ..!
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1834
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 242
  • آی پی امروز : 39
  • آی پی دیروز : 156
  • بازدید امروز : 350
  • باردید دیروز : 671
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 350
  • بازدید ماه : 5,700
  • بازدید سال : 57,791
  • بازدید کلی : 1,257,456