loading...
موزیک سرای mp3one
Mp3One-Music بازدید : 115 شنبه 10 مهر 1395 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید محسن یاحقی بنام کی مثل من با بالاترین کیفیت

Download New Music Mohsen Yahaghi – Ki Mesle Man

ترانه , آهنگ و تنظیم : محسن یاحقی

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

متن آهنگ جدید محسن یاحقی بنام کی مثل من :

میزنم ساز واسه تو باز دوباره

تا بدونی که دلم چقدر تورو دوست داره

هر نفس تمام لحظه های من جای خالی تورو کم میاره

هر نفس تمام لحظه های من جای خالی تورو کم میاره

چه کنم با دل تنها دست سرد

بی تو دنیای سیاهم پر غصه پر درد

تو بیا به داد قلب من برس مگه میشه بی تو موند گریه نکرد

تو بیا به داد قلب من برس مگه میشه بی تو موند گریه نکرد

بعد من کی مثل من اون غصه هاتو دوست داره

واست آواز میخونه گلایه هاتو دوست داره

وقتی سردی مثل ابرای بهار دست روی

موهات میکشه بهونه هاتو دوست داره

دست روی موهات میکشه بهونه هاتو دوست داره

میزنم ساز میخونم باز دوباره

تا دل زخمی من بتونه طاقت بیاره

هر نفس تمام لحظه های من جای خالی تورو کم میاره

هر نفس تمام لحظه های من جای خالی تورو کم میاره

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید محسن یاحقی بنام کی مثل من

♫♫♫♫♫♫

چه کنم با دل تنها دست سرد

بی تو دنیای سیاهم پر غصه پر درد

تو بیا به داد قلب من برس مگه میشه بی تو موند گریه نکرد

تو بیا به داد قلب من برس مگه میشه بی تو موند گریه نکرد

بعد من کی مثل من اون غصه هاتو دوست داره

واست آواز میخونه گلایه هاتو دوست داره

وقتی سردی مثل ابرای بهار دست روی موهات

میکشه بهونه هاتو دوست داره

دست روی موهات میکشه بهونه هاتو دوست داره

دست روی موهات میکشه بهونه هاتو دوست داره

دانلود با کیفیت 320 - 11.1 مگابایت

دانلود با کیفیت 320 - 11.1 مگابایت

دانلود آهنگ جدید محسن یاحقی بنام کی مثل من

دانلود با کیفیت 128 - 4.50 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 4.50 مگابایت

دانلود آهنگ جدید محسن یاحقی بنام کی مثل من

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
به سایت ام پی تری وان موزیک خوش آمدید http://mp3one-music.ir این سایت هیچ شعبه دیگری ندارد ..!
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1834
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 242
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 156
  • بازدید امروز : 118
  • باردید دیروز : 671
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 118
  • بازدید ماه : 5,468
  • بازدید سال : 57,559
  • بازدید کلی : 1,257,224