loading...
موزیک سرای mp3one
Mp3One-Music بازدید : 229 دوشنبه 12 تیر 1396 نظرات (0)

 

دانلود آهنگ جدید مهدی مقدم بنام بیا بیا با بالاترین کیفیت

Download New Music Mehdi Moghadam – Bia Bia

ترانه: علی استیری , موزیک و تنظیم: سعید سام

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

متن آهنگ جدید مهدی مقدم بنام بیا بیا :

با دیدن عکسای تو بغضم دوباره میشکنه
از صدای گریه من بغض ستاره میشکنه
اگه دارم دق میکنم رفتن تو بهونمه
نمیدونی عزیز من عطر موهات رو شونمه
بیا بیا که زندگیم بدون تو پر از غمه
تموم این حرفای من دلیل حال بدمه
بیا بیا که زندگیم بدون تو پر از غمه
تموم این حرفای من دلیل حال بدمه

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید مهدی مقدم بنام بیا بیا

♫♫♫♫♫♫

لباس تا کرده تو الان جلو چشم منه
حالم دوباره بد شده نبضم دیگه نمیزنه
این روزگاری که دارم این درد دلواپسیه
این خستگی این گریه ها این قصه بی کسیه
بیا بیا که زندگیم بدون تو پر از غمه
تموم این حرفای من دلیل حال بدمه
بیا بیا که زندگیم بدون تو پر از غمه
تموم این حرفای من دلیل حال بدمه

 

دانلود با کیفیت 320 - 6.60 مگابایت

دانلود با کیفیت 320 - 6.60 مگابایت

دانلود آهنگ جدید مهدی مقدم بنام بیا بیا

دانلود با کیفیت 128 - 2.70 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 2.70 مگابایت

دانلود آهنگ جدید مهدی مقدم بنام بیا بیا

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
به سایت ام پی تری وان موزیک خوش آمدید http://mp3one-music.ir این سایت هیچ شعبه دیگری ندارد ..!
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1834
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 11
  • تعداد اعضا : 243
  • آی پی امروز : 166
  • آی پی دیروز : 103
  • بازدید امروز : 210
  • باردید دیروز : 154
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 968
  • بازدید ماه : 3,960
  • بازدید سال : 80,333
  • بازدید کلی : 1,279,998