loading...
موزیک سرای mp3one
Mp3One-Music بازدید : 81 سه شنبه 04 مهر 1396 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید امیر عباس گلاب بنام هَم نام با بالاترین کیفیت

Download New Music Amir Abbas Golab – Ham Nam

ترانه : سعید پاشازاده , آهنگ : امیر عباس گلاب , تنطیم : یاسین ترکی

 

 

 

متن آهنگ امیر عباس گلاب بنام هَم نام :

بالاتر از اونی که حتی مثل تو آفریده باشن
اهل هنر با چی میتونن زیباییتو سنجیدهده باشن
اسم تورو هر بچه ای که روی زمین افتاده میگه
مشکل گشایی من نمیگم اینو موذن زاده میگه
روی لباس مشکی مادر اسم تورو با سبز حک کرد
من خیلی سر به راه نبودم اون یا ابوالفضلا کمک کرد
اون یا ابوالفضلا کمک کرد
تنها دلیل گریه های این شبای من تویی
خیلی بهت وابستم عاشقتم تا هستم
کاری به جز دلتنگی بر نمیاد از دستم
خیلی بهت وابستم عاشقتم تا هستم
کاری به جز دلتنگی بر نمیاد از دستم

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ امیر عباس گلاب بنام هَم نام

♫♫♫♫♫♫

آره منم اون بچه ای که از آب سقا خونه خورده
خودت هوامو داشته باش مادر منو دستت سپرده
هرکی با تو هم نام باشه از هیچکسی ترسی نداره
این آرزوی مادرم بود اسم تورو رو من بذاره
تو اولین ساقی نبودی اما مرامت اولین بود
لب هات از خشکی ترک خورد ساقی و سقا فرقش این بود
تنها دلیل گریه های این شبای من تویی
خیلی بهت وابستم عاشقتم تا هستم
کاری به جز دلتنگی بر نمیاد از دستم
خیلی بهت وابستم عاشقتم تا هستم
کاری به جز دلتنگی بر نمیاد از دستم

 

دانلود با کیفیت 320 - 10.4 مگابایت

دانلود با کیفیت 320 - 10.4 مگابایت

دانلود آهنگ امیر عباس گلاب بنام هَم نام

دانلود با کیفیت 128 - 4.20 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 4.20 مگابایت

دانلود آهنگ امیر عباس گلاب بنام هَم نام

 

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
به سایت ام پی تری وان موزیک خوش آمدید http://mp3one-music.ir این سایت هیچ شعبه دیگری ندارد ..!
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1834
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 242
  • آی پی امروز : 45
  • آی پی دیروز : 153
  • بازدید امروز : 50
  • باردید دیروز : 276
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 1,745
  • بازدید ماه : 4,729
  • بازدید سال : 56,820
  • بازدید کلی : 1,256,485