loading...
موزیک سرای mp3one
Mp3One-Music بازدید : 102 پنجشنبه 06 مهر 1396 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید آرش کایان بنام گوزل عباسیم با بالاترین کیفیت

Download New Music Arash Kayan – Guzel Abbasim

 

 

 

متن آهنگ جدید آرش کایان بنام گوزل عباسیم :

اویان عباسیم اویان . گوزل عباسیم اویان
سنه من سنه من سنه من جانی وریم
 گانی وریم هر نه بودنیانی وریم
گوزل عباسیم اویان. هرنمی دنیادا وریم
آی آمان آی آمان آی آمان دونیا یامان
 سن نیه ترک اتدون آمان
سنه آغلار گنه دونیا. نیه یوخسان آی آمان
گنه ترک اتدون آمان. نیه یوخسان بوزامان
سنه من سنه من سنه من گانا باتان آی دیرم
 سینوی لاله لره تای دیرم
داش آتانلاردان اگر اولسام آمان
 توکرم گوز یاشی لای لای دیرم
اویان عباسیم اویان. گوزل عباسیم اویان

دانلود با کیفیت 320 - 9.10 مگابایت

دانلود با کیفیت 320 - 9.10 مگابایت

دانلود آهنگ جدید آرش کایان بنام گوزل عباسیم

دانلود با کیفیت 128 - 4.10 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 4.10 مگابایت

دانلود آهنگ جدید آرش کایان بنام گوزل عباسیم

 

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
به سایت ام پی تری وان موزیک خوش آمدید http://mp3one-music.ir این سایت هیچ شعبه دیگری ندارد ..!
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1834
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 242
  • آی پی امروز : 147
  • آی پی دیروز : 153
  • بازدید امروز : 581
  • باردید دیروز : 276
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 2,276
  • بازدید ماه : 5,260
  • بازدید سال : 57,351
  • بازدید کلی : 1,257,016