loading...
موزیک سرای mp3one
Mp3One-Music بازدید : 126 جمعه 16 بهمن 1394 نظرات (0)

 

دانلود آهنگ جدید کامران مولایی بنام محکوم

دانلود آهنگ جدید کامران مولایی بنام محکوم با بالاترین کیفیت

Download New Music Kamran Molaei – Mahkoum

ترانه: مجید احمدی , آهنگ و تنظیم و میکس و مسترینگ: مهدی بابایی

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

متن آهنگ جدید کامران مولایی بنام محکوم :

همیشه تو نگات یه حسه آشناست واسه من از همه حسابه تو جداست

وقتی که با منی دنیا تو دستمه همینکه تو با من بمونی بسمه

از تو چشمایه من چشماتو بر ندار که من تنها تو رو میخوام دیوونه وار

وقتی که با منی

جز تو کی میتونه آراوم کنه منو یا اینکه با نگاش محکوم کنه منو

کی جز تو میتونه نفس بشه برام وقتی که من بدم اون خوب بشه باهام

کی جز تو میتونه

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید کامران مولایی بنام محکوم

♫♫♫♫♫♫

وقتی که با توام آرومه لحظه هام دسته خودم که نیست خیلی تو رو میخوام

نه میشه باورم که تو کنارمی تو هم بهم بگو که بیقرارمی

هر لحظه حاله من پیشه تو بهتره من عاشقه توام این حرفه آخره

این حرفه آخره

جز تو کی میتونه آرومم کنه منو یا اینکه یا نگاش محکوم کنه منو

کی جز تو میتونه نفس بشه برام وقتی که من بدم اون خوب بشه باهام

کی جز تو میتونه

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
به سایت ام پی تری وان موزیک خوش آمدید http://mp3one-music.ir این سایت هیچ شعبه دیگری ندارد ..!
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1834
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 11
  • تعداد اعضا : 243
  • آی پی امروز : 145
  • آی پی دیروز : 241
  • بازدید امروز : 431
  • باردید دیروز : 428
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 1,617
  • بازدید ماه : 4,609
  • بازدید سال : 80,982
  • بازدید کلی : 1,280,647