loading...
موزیک سرای mp3one
Mp3One-Music بازدید : 64 یکشنبه 30 مهر 1396 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید میثم ابراهیمی بنام بی دلیل با بالاترین کیفیت

Download New Music Meysam Ebrahimi – Bi Dalil

ترانه : شاهین شیخی , کسری بختیاریان , آهنگ : حامد برادران

 

 

متن آهنگ جدید میثم ابراهیمی بنام بی دلیل :

بارون که میزد میرفت سمتش
آروم میگرفتش بیشتر قلبش
بارون که میزد عاشق تر بود
بیشتر تو دلش یاد من بود
فک نکن چون پاییزه دل گرفته نه نه
خیلی وقته گیره درده ساخته باش ولی این مرد
فک نکن چون بارون اومد فکرت افتادم من
خیلی وقتا بی دلیلم یادت افتادم من
کجا برم که عطر تو نیوفته تو دست باد
کجا برم کجا برم دیگه تورو یادم نیاد
از همه دنیا که بگذرم من از تو نمیگذرم
من هنوزم دوست دارم خودت بگو کجا برم
♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید میثم ابراهیمی بنام بی دلیل

♫♫♫♫♫♫

شدم دیوونه من خوبه ببخشمت
به خاطر دلم خوبه نبخشمت
تموم زندگیم بودی میری با کی
تموم زندگی میفهمی یعنی چی
کجا برم که عطر تو نیوفته تو دست باد
کجا برم کجا برم دیگه تورو یادم نیاد
از همه دنیا که بگذرم من از تو نمیگذرم
من هنوزم دوست دارم خودت بگو کجا برم
کجا برم که عطر تو نیوفته تو دست باد
کجا برم کجا برم دیگه تورو یادم نیاد
از همه دنیا که بگذرم من از تو نمیگذرم
من هنوزم دوست دارم خودت بگو کجا برم

 

دانلود با کیفیت 320 - 5.70 مگابایت

دانلود با کیفیت 320 - 5.70 مگابایت

دانلود آهنگ جدید میثم ابراهیمی بنام بی دلیل

دانلود با کیفیت 128 - 2.90 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 2.90 مگابایت

دانلود آهنگ جدید میثم ابراهیمی بنام بی دلیل

 

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
به سایت ام پی تری وان موزیک خوش آمدید http://mp3one-music.ir این سایت هیچ شعبه دیگری ندارد ..!
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1834
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 242
  • آی پی امروز : 145
  • آی پی دیروز : 153
  • بازدید امروز : 565
  • باردید دیروز : 276
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 2,260
  • بازدید ماه : 5,244
  • بازدید سال : 57,335
  • بازدید کلی : 1,257,000