loading...
موزیک سرای mp3one
Mp3One-Music بازدید : 223 دوشنبه 01 آبان 1396 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید فاتح نورایی بنام هنوز من نرفتم با بالاترین کیفیت

Download New Music Fateh Nooraee – Hanoz Man Naraftam

ترانه و آهنگ: فاتح نورایی , تنظیم، میکس و مسترینگ: شاهین متولی

 

 

متن آهنگ جدید فاتح نورایی بنام هنوز من نرفتم :

به کی دل سپردی که منو بردی از یاد هنوز من نرفتم بگو کی دل به تو داد
تو آخرش میخواستی که ما از هم بپاشیم لابد بیشتر رفیقه لابد مث چشاشی
لبام بستست این دفعه فرق دارم چشام خیرست با عکست حرف دارم
فکر این رابطه از صبح تا شب شده کارم
چقد بی بهونه رفتی خیلی ساده جدا کردی راهتو تا ته جاده
تو دستاشو داری و دلی که داده منو خاطراتمو پای پیاده
چقد بی بهونه رفتی خیلی ساده جدا کردی راهتو تا ته جاده
تو دستاشو داری و دلی که داده منو خاطراتمو پای پیاده

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید فاتح نورایی بنام هنوز من نرفتم

♫♫♫♫♫♫

لبام بستست این دفعه فرق دارم چشام خیرست با عکست حرف دارم
فکر این رابطه از صبح تا شب شده کارم
لبام بستست این دفعه فرق دارم چشام خیرست با عکست حرف دارم
فکر این رابطه از صبح تا شب شده کارم
چقد بی بهونه رفتی خیلی ساده جدا کردی راهتو تا ته جاده
تو دستاشو داری و دلی که داده منو خاطراتمو پای پیاده
چقد بی بهونه رفتی خیلی ساده جدا کردی راهتو تا ته جاده
تو دستاشو داری و دلی که داده منو خاطراتمو پای پیاده

 

 

دانلود با کیفیت 320 - 8.90 مگابایت

دانلود با کیفیت 320 - 8.90 مگابایت

دانلود آهنگ جدید فاتح نورایی بنام هنوز من نرفتم

دانلود با کیفیت 128 - 3.70 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 3.70 مگابایت

دانلود آهنگ جدید فاتح نورایی بنام هنوز من نرفتم

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
به سایت ام پی تری وان موزیک خوش آمدید http://mp3one-music.ir این سایت هیچ شعبه دیگری ندارد ..!
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1834
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 242
  • آی پی امروز : 149
  • آی پی دیروز : 153
  • بازدید امروز : 612
  • باردید دیروز : 276
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 2,307
  • بازدید ماه : 5,291
  • بازدید سال : 57,382
  • بازدید کلی : 1,257,047