loading...
موزیک سرای mp3one
Mp3One-Music بازدید : 177 جمعه 09 بهمن 1394 نظرات (0)

 

دانلود آهنگ جدید افشین آذری نام نازنین

 

Download New Music Afshin Azari – Nazanin

ترانه و آهنگ: افشین آذری , تنظیم: حامد همتی , میکس ومسترینگ: احسان جوادی
گیتار: مجتبی تقی پور , ارکستر زهی: مسعود نوروزی , کلارینت: حامد همتی , آکاردئون: افشین آذری

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

متن آهنگ جدید افشین آذری نام نازنین :

نازنین نازت بنازم تا ابد بمون کنارم

فدایه چشمایه نازت من به عشقه تو بنازم

نازنین نازت بنازم تا ابد بمون کنارم

فدایه چشمایه نازت من به عشقه تو بنازم

پریشونو اسیرم بی تو از دنیا سیرم

نکن گریه الهی واسه اشکات بمیرم

پریشونو اسیرم بی تو از دنیا سیرم

نکن گریه الهی واسه اشکات بمیرم

نازنین نازت بنازم تا ابد بمون کنارم

فدایه چشمایه نازت من به عشقه تو بنازم

نازنین نازت بنازم تا ابد بمون کنارم

فدایه چشمایه نازت من به عشقه تو بنازم

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ جدید افشین آذری نام نازنین

♫♫♫♫♫♫

چقد سخته تو پائیز با یکی آشنا شی

اما وقتی بهار شد بخوای ازش جداشی

چقد سخته تو پاییز با یکی آشنا شی

اما وقتی بهار شد بخوای ازش جداشی

نازنین نازت بنازم تا ابد بمون کنارم

فدایه چشمایه نازت من به عشقه تو بنازم

نازنین نازت بنازم تا ابد بمون کنارم

فدایه چشمایه نازت من به عشقه تو بنازم

 

دانلود با کیفیت 320 - 6.80 مگابایت

دانلود با کیفیت 320 - 6.80 مگابایت

دانلود آهنگ جدید افشین آذری نام نازنین

دانلود با کیفیت 128 - 2.80 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 2.80 مگابایت

دانلود آهنگ جدید افشین آذری نام نازنین

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
به سایت ام پی تری وان موزیک خوش آمدید http://mp3one-music.ir این سایت هیچ شعبه دیگری ندارد ..!
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1834
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 242
  • آی پی امروز : 21
  • آی پی دیروز : 156
  • بازدید امروز : 167
  • باردید دیروز : 671
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 167
  • بازدید ماه : 5,517
  • بازدید سال : 57,608
  • بازدید کلی : 1,257,273