loading...
موزیک سرای mp3one
Mp3One-Music بازدید : 145 چهارشنبه 28 بهمن 1394 نظرات (0)

 

دانلود آهنگ جدید مهرزاد حیدری بنام هر چی که دارم تویی

دانلود آهنگ جدید مهرزاد حیدری بنام هر چی که دارم تویی با بالاترین کیفیت

Download New Music Mehrzad Heydari – Har Chi Ke Daram Toee

مهرزاد حیدری , تنظیم اسحاق اسد بیگی , شعر سعید عادلی

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

متن آهنگ جدید مهرزاد حیدری بنام هر چی که دارم تویی :

شده چشمایه من خیره به چشمایی که دلگیره

بدون هر جا که تو هستی دلم سمت دلت میره

هوا اینجا چه دلگیره دوباره بارون میگره

اگه پیشم نمونی پیش قلبم آبروم میره

هر چی که دارم توئی کنارم توئی

دارو ندارم توئی تو خوابم توئی هر چی که دارم تو

کنارم تو دارو ندارم تو ، تو خوابم تو

از من بعیده تب دارم انگار

دستاتو تویه دستام نگهدار

من بی اجازت جایی نمیرم

دوست دارم حتی واست بمیرم

هر چی که دارم توئی کنارم توئی

دارو ندارم توئی تو خوابم توئی هر چی که دارم تو

کنارم تو دارو ندارم تو تو خوابم تو

دیگه دیره دیگه دیره دلم با قدمات میره

اونیکه که عاشقش کردم چه راحت از دلم میره

بگو کی جای من اشکو از چشمات میگره

برگرد که این دیونه دل از دست داره میره

هر چی که دارم تو ئی کنارم توئی

دارو ندارم توئی تو خوابم توئی هر چی که دارم تو

کنارم تو دارو ندارم تو تو خوابم تو

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
به سایت ام پی تری وان موزیک خوش آمدید http://mp3one-music.ir این سایت هیچ شعبه دیگری ندارد ..!
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1834
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 242
  • آی پی امروز : 39
  • آی پی دیروز : 156
  • بازدید امروز : 340
  • باردید دیروز : 671
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 340
  • بازدید ماه : 5,690
  • بازدید سال : 57,781
  • بازدید کلی : 1,257,446