loading...
موزیک سرای mp3one
Mp3One-Music بازدید : 106 شنبه 10 بهمن 1394 نظرات (0)

 

دانلود آهنگ جدید بهنام صفوی بنام حیف

دانلود آهنگ جدید بهنام صفوی بنام حیف با بالاترین کیفیت
ترانه : محمد کاظمی , آهنگ : بهنام صفوی , تنظیم : حامد برادران

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

متن آهنگ جدید بهنام صفوی بنام حیف :

حیف دیگه دیره باید که بری

واسه رفتن از اینجا حاضری

این چمدونا پره از خاطره هامون

نرو تا یه ذره آروم بگیره بارون

کاش میشد این لحظه زمان می ایستاد

تو موهات و وا می کردی توی باد

نمی خوام دنیا رو بعد از هم من ببینی

نمی خوام پیش یکی دیگه بشینی

بیزارم از گذشته و آیندم

من غیر از تو از هر چیزی تو دنیا دل کندم

روزای با تو بودن و دوست دارم

تو نباشی از هر روز و فردام بیزارم

بیزارم از گذشته و آیندم

من غیر از تو از هر چیزی تو دنیا دل کندم

روزای با تو بودن و دوست دارم

تو نباشی از هر روز و فردام بیزارم

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ جدید بهنام صفوی بنام حیف

♫♫♫♫♫♫

بیزارم از گذشته و آیندم

من غیر از تو از هر چیزی تو دنیا دل کندم

روزای با تو بودن و دوست دارم

تو نباشی از هر روز و فردام بیزارم

بیزارم از گذشته و آیندم

من غیر از تو از هر چیزی تو دنیا دل کندم

روزای با تو بودن و دوست دارم

تو نباشی از هر روز و فردام بیزارم

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
به سایت ام پی تری وان موزیک خوش آمدید http://mp3one-music.ir این سایت هیچ شعبه دیگری ندارد ..!
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1834
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 242
  • آی پی امروز : 60
  • آی پی دیروز : 156
  • بازدید امروز : 528
  • باردید دیروز : 671
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 528
  • بازدید ماه : 5,878
  • بازدید سال : 57,969
  • بازدید کلی : 1,257,634