loading...
موزیک سرای mp3one
Mp3One-Music بازدید : 299 جمعه 30 بهمن 1394 نظرات (0)

 

دانلود سریال ایرانی جذاب و دیدنی من یک مستاجرم با کیفیت عالی

دانلود سریال من یک مستاجرم قسمت ۲

قسمت دوم سریال من یک مستاجرم اضافه شد

دانلود سریال من یک مستاجرم

سریال من یک مستاجرم

پخش : شبکه نمایش

کارگردان : پریسا بخت آور

ژانر : اجتماعی

سال تولید : ۱۳۸۲

محصول : ایران

بازیگران : امیر جعفری- سپند امیر سلیمانی- سعید آقاخانی و …

خلاصه داستان : زمانه خانم که به تازگی از خارج برگشته در تهران صاحب چند آپارتمان است او آنها را به کمک مستشار خود اجاره داده اما متوجه شده که آپارتمان محل کسب در آمد عده ای شده است. پس به کمک پسری بنام مسعود جوانی که در کار خرید و فروش ارز است آپارتمان ها را پس میگیرد و آنها را به چند زوج جوان که همه از آشنایان و دوستان مسعود هستند اجاره به شرط تملیک میدهد اما زمانه خانم برای آنها شرایطی دارد

.
  • لینک های دانلود سریال من یک مستاجرم

.

.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
به سایت ام پی تری وان موزیک خوش آمدید http://mp3one-music.ir این سایت هیچ شعبه دیگری ندارد ..!
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1834
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 12
  • تعداد اعضا : 243
  • آی پی امروز : 230
  • آی پی دیروز : 103
  • بازدید امروز : 381
  • باردید دیروز : 154
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 1,139
  • بازدید ماه : 4,131
  • بازدید سال : 80,504
  • بازدید کلی : 1,280,169