loading...
موزیک سرای mp3one
Mp3One-Music بازدید : 355 شنبه 08 اسفند 1394 نظرات (0)

 

دانلود آهنگ جدید عماد بنام آرزومی

دانلود آهنگ جدید عماد بنام آرزومی با بالاترین کیفیت

Download New Music Emad – Arezomi

ترانه : مهدی انصاری پور ، آهنگ : امین امید ، تنظیم : شاهین متولی

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

متن آهنگ جدید عماد بنام آرزومی :

هیشکی جاتو نمیگیره تا همیشه تو دله من جایه خالیت زندگیمو زیرو رو کرده کجایی
تو دچار آرزوهات من گرفتار جدایی
سخته جای تو کنارم تا همیشه خالی باشه
حیفه احساسم تو دوری غرق ضد حالی زده حالی باشه , غرق ضد حالی زده حالی باشه
منو یه عالمه گریه منو یه عالمه حسرت

منو یه عالمه غصه منو یک دنیای نامرد , منو یه دنیای نامرد
تو کجا پرته حواست دارم از نفس میفتم

من همه ترانه هامو واسه چشمای تو گفتم , واسه چشمای تو گفتم

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ جدید عماد بنام آرزومی

♫♫♫♫♫♫

من به رفتنت دچارم تو گرفتاری به دوری این غمه تنها شدن رو از دلم بگیر یه جوری

تو به تنهایی دچاری من گرفتارم به چشمات

آرزومه آرزو کن بگو تا ابد باهاتم

خودت میدونی به جز تو هیچ آرزویی ندارم , هیچ آرزویی ندارم

منو یه عالمه گریه منو یه عالمه حسرت

منو یه عالمه غصه منو یک دنیای نامرد , منو یه دنیای نامرد

تو کجا پرته حواست دارم از نفس میفتم

من همه ترانه هامو واسه چشمای تو گفتم , واسه چشمای تو گفتم

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
به سایت ام پی تری وان موزیک خوش آمدید http://mp3one-music.ir این سایت هیچ شعبه دیگری ندارد ..!
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1834
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 242
  • آی پی امروز : 65
  • آی پی دیروز : 92
  • بازدید امروز : 122
  • باردید دیروز : 117
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 1,541
  • بازدید ماه : 4,525
  • بازدید سال : 56,616
  • بازدید کلی : 1,256,281