loading...
موزیک سرای mp3one
Mp3One-Music بازدید : 266 دوشنبه 17 اسفند 1394 نظرات (0)

 

دانلود آهنگ جدید افشین یداللهی بنام چه کردی

دانلود آهنگ جدید افشین یداللهی بنام چه کردی با بالاترین کیفیت

Download New Music Afshin Yadollahi – Che Kardi

ترانه سرا: افشین یدالهی , آهنگساز: سبحان سیفی

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

متن آهنگ جدید افشین یداللهی بنام چه کردی :

تو با قلبِ ویرانه‌ی من چه کردی؟
ببین عشقِ دیوانه‌ی من چه کردی
در ابریشمِ عادت، آسوده بودم
تو با حالِ پروانه‌ی من چه کردی
♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید افشین یداللهی بنام چه کردی

♫♫♫♫♫♫

ننوشیده از جامِ چشمِ تو مستم
خُمار است میخانه‌ی من، چه کردی؟
مگر لایقِ تکیه دادن نبودم؟
تو با حسرتِ شانه‌ی من چه کردی؟
مرا خسته کردی و خود خسته رفتی
سفر کرده! با خانه‌ی من چه کردی؟
مرا خسته کردی و خود خسته رفتی
سفر کرده! با خانه‌ی من چه کردی؟

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
به سایت ام پی تری وان موزیک خوش آمدید http://mp3one-music.ir این سایت هیچ شعبه دیگری ندارد ..!
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1834
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 12
  • تعداد اعضا : 243
  • آی پی امروز : 193
  • آی پی دیروز : 103
  • بازدید امروز : 256
  • باردید دیروز : 154
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 1,014
  • بازدید ماه : 4,006
  • بازدید سال : 80,379
  • بازدید کلی : 1,280,044