loading...
موزیک سرای mp3one
Mp3One-Music بازدید : 161 دوشنبه 24 اسفند 1394 نظرات (0)

 

دانلود آهنگ جدید بهنام صفوی بنام وقته عشقه

دانلود آهنگ جدید بهنام صفوی بنام وقته عشقه با بالاترین کیفیت

Download New Music Behnam Safavi – Vaghtr Eshghe

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

متن آهنگ جدید بهنام صفوی بنام وقته عشقه :

من از این که گریه کردی غصه خوردی بی قرارم

دل بریدن کار من نیست من می ترسم دل ندارم

عاشقونه پای حرفات می مونم تا تو بخندی

تو بگو که با من هستی که هنوزم دل نکندی

نمی دونی دیگه دل ندارم از دلت جدا شم

خود خدا خواسته بود که اینقدر عاشق تو باشم

نمی تونی سر به سر نذاری با دل دیوونم

پای همه چیزمون بدون تا آخرش می مونم

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید بهنام صفوی بنام وقته عشقه

♫♫♫♫♫♫

من می ترسم حتی از این حرف رفتن مهربونم

دور از این عشق هر دوتامون کم میاریم من می تونم

وقت عشقه مثل هر روز ساعتامون کوکه با هم

عشقم عشقت دست من نیست باورم کن بی گناهم

نمی دونی دیگه دل ندارم از دلت جدا شم

خود خدا خواسته بود که اینقدر عاشق تو باشم

نمی تونی سر به سر نذاری با دل دیوونم

پای همه چیزمون بدون تا آخرش می مونم

نمی دونی دیگه دل ندارم از دلت جدا شم

خود خدا خواسته بود که اینقدر عاشق تو باشم

نمی تونی سر به سر نذاری با دل دیوونم

پای همه چیزمون بدون تا آخرش می مونم

نمی دونی دیگه دل ندارم از دلت جدا شم

خود خدا خواسته بود که اینقدر عاشق تو باشم

نمی تونی سر به سر نذاری با دل دیوونم

 

 

 

دانلود با کیفیت 320 - 6.80 مگابایت

دانلود با کیفیت 320 - 6.80 مگابایت

دانلود آهنگ جدید بهنام صفوی بنام وقته عشقه

دانلود با کیفیت 128 - 2.80 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 2.80 مگابایت

دانلود آهنگ جدید بهنام صفوی بنام وقته عشقه

 

 

 

توجه : به علت درآمد زایی بعد از کلیک بر روی لینک دانلود بعد از 10 ثانیه  در بالای صفحه بر روی دکمه رد تبلیغ کلیک کنید تا دانلود شود
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
به سایت ام پی تری وان موزیک خوش آمدید http://mp3one-music.ir این سایت هیچ شعبه دیگری ندارد ..!
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1834
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 242
  • آی پی امروز : 23
  • آی پی دیروز : 156
  • بازدید امروز : 197
  • باردید دیروز : 671
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 197
  • بازدید ماه : 5,547
  • بازدید سال : 57,638
  • بازدید کلی : 1,257,303