loading...
موزیک سرای mp3one
Mp3One-Music بازدید : 139 پنجشنبه 20 خرداد 1395 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید مسعود سعیدی بنام دستامو میگیری با بالاترین کیفیت

Download New Music Masoud Saeedi – Dastamo Migiri

ترانه : محسن حق نظری ، آهنگ : محمد عابدینی ، تنظیم : ادریس رضایی فر

میکس و مسترینگ : ایمان احمدزاده

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

متن آهنگ جدید مسعود سعیدی بنام دستامو میگیری :

به چشای تو وابستم اینو میتونی تو از نگاهم بخونی
تمومه زندگیم واسه نگاهت واسه همین که عاشقم بمونی
منی که یه صدای خنده هاتو واسه یه لحظه به دنیا نمیدم
تویی همون که من عکسه چشاشو تویه تمومه رویاهام میدیدم
دستامو میگیری با تو عاشق میشم واسه تو میمیرم مثله سابق میشم
قلبه من این روزا واسه تو میکوبه زندگیم با عشقت بی نهایت خوبه
دستامو میگیری با تو عاشق میشم واسه تو میمیرم مثله سابق میشم
قلبه من این روزا واسه تو میکوبه زندگیم با عشقت بی نهایت خوبه

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید مسعود سعیدی بنام دستامو میگیری

♫♫♫♫♫♫

من به جز خواستنه تو چیزی نمیخوام جز تو و عشقه تو آرزو ندارم
تو همیشه عشقه من کنار من باش حتی یک لحظه منو تنها نذارم
به تو احساسم عزیزم بی ارادست حسه دوست داشتنه تو تویه رگامه
میگذرم از همه زندگیم برای اونکه هر لحظه و هرجایی باهامه
دستامو میگیری با تو عاشق میشم واسه تو میمیرم مثله سابق میشم
قلبه من این روزا واسه تو میکوبه زندگیم با عشقت بی نهایت خوبه
دستامو میگیری با تو عاشق میشم واسه تو میمیرم مثله سابق میشم
قلبه من این روزا واسه تو میکوبه زندگیم با عشقت بی نهایت خوبه

 

دانلود با کیفیت 320 - 7.80 مگابایت

دانلود با کیفیت 320 - 7.80 مگابایت

دانلود آهنگ جدید مسعود سعیدی بنام دستامو میگیری

دانلود با کیفیت 128 - 3.20 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 3.20 مگابایت

دانلود آهنگ جدید مسعود سعیدی بنام دستامو میگیری

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
به سایت ام پی تری وان موزیک خوش آمدید http://mp3one-music.ir این سایت هیچ شعبه دیگری ندارد ..!
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1834
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 13
  • تعداد اعضا : 243
  • آی پی امروز : 191
  • آی پی دیروز : 99
  • بازدید امروز : 320
  • باردید دیروز : 156
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 11
  • بازدید هفته : 2,624
  • بازدید ماه : 2,624
  • بازدید سال : 78,997
  • بازدید کلی : 1,278,662