loading...
موزیک سرای mp3one
Mp3One-Music بازدید : 113 چهارشنبه 13 مرداد 1395 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید زانیار خسروی بنام نه نمیشه با بالاترین کیفیت

Download New Music Xaniar Khosravi – Na Nemishe

ترانه : حامد سمقابادی , آهنگ : علی عظیمی , تنظیم و میکس و مستر : زانیار خسروی

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

متن آهنگ جدید زانیار خسروی بنام نه نمیشه :

دور نشو از من نگیر این آرامش و ول کنم دستات و می میرم

می خواستم تو رو هر روز پیشم ببینم تو بری دلشوره می گیرم

نمیشه کنار بیام با تنهایی هام با یه قلب داغون این روزا

نمیشه فکرم نره سمت حرفات به خاطراتمون اون روزا

نه نمیشه فراموش کنم هر چی با تو گذشت نه نمیشه

با هر کی که باشم دلم با توئه تا همیشه

نه نمیشه فراموش کنم هر چی با تو گذشت نه نمیشه

با هر کی که باشم دلم با توئه تا همیشه

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید زانیار خسروی بنام نه نمیشه

♫♫♫♫♫♫

تموم لحظه هام و گذاشتم پای تو غرق رویا شدم به هوای تو

عاشقت می مونم منو باور کن

بگو که برای من بس نیست این خیال تو

یه شهر و می گردم دنبال تو

بعد تو داغونم منو باور کن

نه نمیشه فراموش کنم هر چی با تو گذشت نه نمیشه

با هر کی که باشم دلم با توئه تا همیشه

نه نمیشه فراموش کنم هر چی با تو گذشت نه نمیشه

با هر کی که باشم دلم با توئه تا همیشه

دور نشو از من نگیر این آرامش و

دور نشو از من نگیر این آرامش و

 

دانلود با کیفیت 320 - 7.80 مگابایت

دانلود با کیفیت 320 - 7.80 مگابایت

دانلود آهنگ جدید زانیار خسروی بنام نه نمیشه

دانلود با کیفیت 128 - 3.20 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 3.20 مگابایت

دانلود آهنگ جدید زانیار خسروی بنام نه نمیشه

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
به سایت ام پی تری وان موزیک خوش آمدید http://mp3one-music.ir این سایت هیچ شعبه دیگری ندارد ..!
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1834
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 242
  • آی پی امروز : 57
  • آی پی دیروز : 157
  • بازدید امروز : 72
  • باردید دیروز : 486
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 684
  • بازدید ماه : 1,961
  • بازدید سال : 54,052
  • بازدید کلی : 1,253,717