loading...
موزیک سرای mp3one
Mp3One-Music بازدید : 153 سه شنبه 13 بهمن 1394 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید حامد محضرنیا و پیمان طالبی بنام من ایرانیم

دانلود آهنگ جدید حامد محضرنیا و پیمان طالبی بنام من ایرانیم با بالاترین کیفیت

Download New Music Hamed Mahzarnia – Man Iraniam

ترانه سرا: حامد محضرنیا , تنظیم : فرزاد سرور , میکس و مسترینگ : علی رخشنده

این آهنگ تیتراژ برنامه من ایرانی هستم می باشد.

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

متن آهنگ جدید حامد محضرنیا و پیمان طالبی بنام من ایرانیم :

میخوانمت با هر نفس با هر ترانه
ایران من ای سرزمین مادرانه
میخوانمت با هر نفس با هر ترانه
ایران من ای سرزمین مادرانه
جان میدهم در راه عشقت عاشقانه
ایران من نامت همیشه جاودانه
ایران من ، ایران من مهد دلیران
ایران من ای سرزمین عشق و ایمان
سبز و سفید و سرخ تو پیراهن من
ای سرتر از تمام عالم خاک ایران
من زنده ام با نام تو ای قبله گاه عاشقان
فدای خاک پاک تو کل زمین و آسمان
خلیج تو همیشه فارس  خاک تو پاره ی تنم
میخوانمت با هر نفس ایران من ای وطنم
ایران من ، ایران من مهد دلیران
ایران من ای سرزمین عشق و ایمان
سبز و سفید و سرخ تو پیراهن من
ای سرتر از تمام عالم خاک ایران
♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید حامد محضرنیا و پیمان طالبی بنام من ایرانیم

♫♫♫♫♫♫
من زنده ام با نام تو ای قبله گاه عاشقان
فدای  خاک پاک تو فدای  خاک پاک تو
کل زمین و آسمان
میخوانمت با هر نفس با هر ترانه
ایران من ای سرزمین مادرانه
جان میدهم در راه عشقت عاشقانه
ایران من نامت همیشه جاودانه
ایران من ، ایران من مهد دلیران
ایران من ای سرزمین عشق و ایمان
سبز و سفید و سرخ تو پیراهن من
ای سرتر از تمام عالم خاک ایران
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
به سایت ام پی تری وان موزیک خوش آمدید http://mp3one-music.ir این سایت هیچ شعبه دیگری ندارد ..!
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1834
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 242
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 156
  • بازدید امروز : 72
  • باردید دیروز : 671
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 72
  • بازدید ماه : 5,422
  • بازدید سال : 57,513
  • بازدید کلی : 1,257,178