loading...
موزیک سرای mp3one
Mp3One-Music بازدید : 145 چهارشنبه 14 بهمن 1394 نظرات (0)

 

دانلود آهنگ جدید سعید آسایش بنام لایک داری

دانلود آهنگ جدید سعید آسایش بنام لایک داری با بالاترین کیفیت

Download New Music Saeed Asayesh – Like Dari

ترانه : سهیل هایدن , ملودی : سعید آسایش , تنظیم : امیر حیدری

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

متن آهنگ جدید سعید آسایش بنام لایک داری :

می خوام قدات شم قدات شم قدات شم بیا

نذار جلو دوستام خراب شم خراب شم  خراب شم بیا

اسمت و تو قلبم نوشتم نوشتم بیا

بذار عاشقت شم عشقم عشقم بیا

من و کاشتی باز اینجا تو زیر بارون

عاشقت شدم من آروم آروم

دوباره دستت و بذار تو دستم

چند ساله به پای تو نشستم

لایک لایک لایک داری چشای خطرناک داری

لایک لایک لایک داری چشای خطرناک داری

دل همه رو می بری آخه مهره ی مار داری

آخه مهره ی مار داری

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید سعید آسایش بنام لایک داری

♫♫♫♫♫♫

دوباره خبر دار خبر دار خبر دار شدم

که بازم از عشقت تب دار تب دار تب دار شدم

می خوام با قلبت تبانی تبانی تبانی کنم

که رو دوباره روانی روانی کنم

من و کاشتی باز اینجا تو زیر بارون

عاشقت شدم من آروم آروم

دوباره دستت و بذار تو دستم

چند ساله به پای تو نشستم

لایک لایک لایک داری چشای خطرناک داری

لایک لایک لایک داری چشای خطرناک داری

دل همه رو می بری آخه مهره ی مار داری

آخه مهره ی مار داری

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
به سایت ام پی تری وان موزیک خوش آمدید http://mp3one-music.ir این سایت هیچ شعبه دیگری ندارد ..!
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1834
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 242
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 156
  • بازدید امروز : 65
  • باردید دیروز : 671
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 65
  • بازدید ماه : 5,415
  • بازدید سال : 57,506
  • بازدید کلی : 1,257,171