loading...
موزیک سرای mp3one
Mp3One-Music بازدید : 152 پنجشنبه 20 خرداد 1395 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید علیرضا روزگار بنام خیانت با بالاترین کیفیت

Download New Music Alireza Roozegar – Khianat

ترانه و آهنگ : علیرضا روزگار ، تنظیم : امیر حیدری

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

متن آهنگ جدید علیرضا روزگار بنام خیانت :

من عاشقه صداقت تو عاشقه خیانت هر دو به این دورنگی بدجوری کردیم عادت
راه منو تو اینجا از هم دیگه جدا شد تو باش پی جوونیت پشته یه خوابه راحت
کاش حرفه قلبت مثله چشمت بی گناه بود وای هر چی خوبه راجبه تو اشتباه بود
من میرم از این زندگی از پیشه چشمات تو هم بمون با کل دنیا تو دروغات

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید علیرضا روزگار بنام خیانت

♫♫♫♫♫♫

بودم کنارت اما کنار من نبودی حسی که به تو دارم میکشمش به زودی
تو این مسیره پردرد که آخرش سرابه تنهایی راهو طی کن که آخرش عذابه
کاش حرفه قلبت مثله چشمت بی گناه بود وای هر چی خوبه راجبه تو اشتباه بود
من میرم از این زندگی از پیشه چشمات تو هم بمون با کل دنیا تو دروغات
کاش حرفه قلبت مثله چشمت بی گناه بود وای هر چی خوبه راجبه تو اشتباه بود
من میرم از این زندگی از پیشه چشمات تو هم بمون با کل دنیا تو دروغات

 

 

دانلود با کیفیت 320 - 8.10 مگابایت

دانلود با کیفیت 320 - 8.10 مگابایت

دانلود آهنگ جدید علیرضا روزگار بنام خیانت

دانلود با کیفیت 128 - 3.30 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 3.30 مگابایت

دانلود آهنگ جدید علیرضا روزگار بنام خیانت

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
به سایت ام پی تری وان موزیک خوش آمدید http://mp3one-music.ir این سایت هیچ شعبه دیگری ندارد ..!
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1834
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 13
  • تعداد اعضا : 243
  • آی پی امروز : 66
  • آی پی دیروز : 241
  • بازدید امروز : 107
  • باردید دیروز : 428
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 1,293
  • بازدید ماه : 4,285
  • بازدید سال : 80,658
  • بازدید کلی : 1,280,323