loading...
موزیک سرای mp3one
Mp3One-Music بازدید : 69 دوشنبه 05 تیر 1396 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید سینا سرلک بنام زیر سقف دودی با بالاترین کیفیت

Download New Music Sina Sarlak – Zire Saghfe Doodi

آهنگ : علیرضا افکاری , تنظیم : سعید زمانی

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

متن آهنگ جدید سینا سرلک بنام زیر سقف دودی :

تو نبودی وقتی رو سقف شبم دست هیچکسی چراغی نگرفت
وقتی هیچکسی به غیر از بی کسی بعد تو از من سراغی نگرفت
تو ندیدی وقتی چترت رو سر هرکی وا شد سیل بارون میشدم
تو قدم میزدی هرجای شهر من زمین اون خیابون میشدم
عشق یعنی صد سال دیگه ام بهش حسی که داری توی دلت جوونه
عشق یعنی همه بفهمن برای اون چه کردی ولی خودش ندونه
عشق یعنی صد سال دیگه ام بهش حسی که داری توی دلت جوونه
عشق یعنی همه بفهمن برای اون چه کردی ولی خودش ندونه

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید سینا سرلک بنام زیر سقف دودی

♫♫♫♫♫♫

تو نمیتونی بفهمی حالمو به جنون بد دارم عادت میکنم
من به هر کسی که مبینه تورو با همه جونم حسادت میکنم
عشق یعنی صد سال دیگه ام بهش حسی که داری توی دلت جوونه
عشق یعنی همه بفهمن برای اون چه کردی ولی خودش ندونه
عشق یعنی صد سال دیگه ام بهش حسی که داری توی دلت جوونه
عشق یعنی همه بفهمن برای اون چه کردی ولی خودش ندونه

 

دانلود با کیفیت 320 - 8.20 مگابایت

دانلود با کیفیت 320 - 8.20 مگابایت

دانلود آهنگ جدید سینا سرلک بنام زیر سقف دودی

دانلود با کیفیت 128 - 4.10 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 4.10 مگابایت

دانلود آهنگ جدید سینا سرلک بنام زیر سقف دودی

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
به سایت ام پی تری وان موزیک خوش آمدید http://mp3one-music.ir این سایت هیچ شعبه دیگری ندارد ..!
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1834
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 242
  • آی پی امروز : 143
  • آی پی دیروز : 153
  • بازدید امروز : 553
  • باردید دیروز : 276
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 2,248
  • بازدید ماه : 5,232
  • بازدید سال : 57,323
  • بازدید کلی : 1,256,988