loading...
موزیک سرای mp3one
Mp3One-Music بازدید : 550 جمعه 01 اردیبهشت 1396 نظرات (0)

ای عشق من کو عهد و پیمانت
آواره شد مرغ غزل‌خوانت
نه کسی دمسازم شد نه دلی همرازم شد
چه کنم
شاهد غم‌هایم همه شب سایه لرزانم
خاطره‌ها دارم زتو ای عشق گریزانم
تا کی باید به نیمه شب‌ها
بشمارم من ستاره ها را
بس کن دوری تو بیا
عشق و بی تابی ها رنج و بی خوابی‌ها
تو بیا خوابم کن آتشم آبم کن
بشنو قصه تلخ شب هایم را
بشنو نغمه قلب تنهایم را
صدای من در ظلمت شب در آسمانها پرگیرد
بیا که با تو این دل من سرود شوق از سر گیرد
به خدا از کلبه من نور و شادی رفته دگر
هر شب من منتظرم با چشم تر

 

برای سلامتی فخر موسیقی ایران استاد شجریان آرزوی سلامتی داریم

 

 

لینک کمکی دانلود

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
به سایت ام پی تری وان موزیک خوش آمدید http://mp3one-music.ir این سایت هیچ شعبه دیگری ندارد ..!
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1834
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 242
  • آی پی امروز : 136
  • آی پی دیروز : 153
  • بازدید امروز : 501
  • باردید دیروز : 276
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 2,196
  • بازدید ماه : 5,180
  • بازدید سال : 57,271
  • بازدید کلی : 1,256,936