loading...
موزیک سرای mp3one
Mp3One-Music بازدید : 77 یکشنبه 18 تیر 1396 نظرات (0)

دانلود آهنگ هر بار این درو ماکان باند Macan Band – Har Bar In Daro

 

صدای خنده هات هنوز توی گوشمه عطری که میزنی رو لباسیه که میپوشمه

دیگه بدون من یه قدمم برندار یه چیزی بت میگم این دفعه رو نه نیار

هر بار این درو محکم نبند نرو این چشمای ترو نکن تو بدترو

نفسم میبره دل من دلخوره بی تو از دلهره هر دقیقه اش پره

هر بار این درو محکم نبند نرو این چشمای ترو نکن تو بدترو

نفسم میبره دل من دلخوره بی تو از دلهره هر دقیقه اش پره

هر بار این درو محکم نبند نرو این چشمای ترو نکن تو بدترو

نفسم میبره دل من دلخوره بی تو از دلهره هر دقیقه اش پره

دانلود آهنگ هر بار این درو ماکان باند Macan Band – Har Bar In Daro

بدون تو بدون از این زندگی سیرم به جون هردومون نباشی از دست میرم

درارو وا نکن و حرف رفتنو نزن نه دیگه تا نکن به هر دلیلی بد با من

هر بار این درو محکم نبند نرو این چشمای ترو نکن تو بدترو

نفسم میبره دل من دلخوره بی تو از دلهره هر دقیقه اش پره

هر بار این درو محکم نبند نرو این چشمای ترو نکن تو بدترو

نفسم میبره دل من دلخوره بی تو از دلهره هر دقیقه اش پره

هر بار این درو محکم نبند نرو این چشمای ترو نکن تو بدترو

نفسم میبره دل من دلخوره بی تو از دلهره هر دقیقه اش پره

 

 

 

 دانلود آهنگ با کیفیت 320 

دانلود آهنگ با کیفیت 128

 

 

 

 

 

hang ahang jadid danlod ahang jadid danlode ahang  Download New Music Download New Music Macan Band javan radio javanradio.com  Macan Band Har Bar In Daro  آهنگ هر بار این درو ماکان باند  جوان رادیو دانلود آهنگ  دانلود آهنگ جدید از جوان رادیو دانلود آهنگ جدید از رادیو جوان دانلود آهنگ جدید ماکان باند   دانلود آهنگ ماکان باند بنام هر بار این درو دانلود آهنگ های ماکان باند   دانلود آهنگ هر بار این درو محکم نبند نرو         

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
به سایت ام پی تری وان موزیک خوش آمدید http://mp3one-music.ir این سایت هیچ شعبه دیگری ندارد ..!
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1834
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 13
  • تعداد اعضا : 243
  • آی پی امروز : 229
  • آی پی دیروز : 103
  • بازدید امروز : 377
  • باردید دیروز : 154
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 1,135
  • بازدید ماه : 4,127
  • بازدید سال : 80,500
  • بازدید کلی : 1,280,165