loading...
موزیک سرای mp3one
Mp3One-Music بازدید : 128 جمعه 21 خرداد 1395 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید شهاب رمضان بنام شهر باران ۹۵ با بالاترین کیفیت

Download New MusicShahab Ramezan – Shahre Baran 95

آهنگساز: وحید پویان , ترانه سرا: احمد امیرخلیلی , تنظیم کننده: حامد برادران
گیتار نایلون: کیان دارات ,ویولن: عرفان پاشا ,گیتار باس: علی شقاقی

این آهنگ تیتراژ برنامه شهر باران ۹۵ می باشد.

برای دانلود تیتراژ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

متن آهنگ جدید شهاب رمضان بنام شهر باران ۹۵  :

دنیای تنهاییمو قبل از تو نمیخوام روزایه قبل از تو برای من غریبست
من تازه فهمیدم که تو دنیام چی نیست من با تو فهمیدم که تو دنیام چی هست
بعد از تو من هر ثانیه تو گریه هام غرقم این شهر بی تو تا همیشه شهر بارونه
وقتی که نیستی چیزی از دنیام نمیفهمم وقتی نباشی چیزی از دنیام نمیمونه

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید شهاب رمضان بنام شهر باران ۹۵ 

♫♫♫♫♫♫

احساسه تو هر ثانیه همراه من بود هر جا که بی تو رفتم از دنیا بریدم
تو هر مسیری که کنار من تو بودی تا آخرش رفتمو به آرامش رسیدم
بعد از تو من هر ثانیه تو گریه هام غرقم این شهر بی تو تا همیشه شهر بارونه
وقتی که نیستی چیزی از دنیام نمیفهمم وقتی نباشی چیزی از دنیام نمیمونه

دانلود با کیفیت 320 - 7.10 مگابایت

دانلود با کیفیت 320 - 7.10 مگابایت

دانلود آهنگ جدید شهاب رمضان بنام شهر باران ۹۵

دانلود با کیفیت 128 - 2.90 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 2.90 مگابایت

دانلود آهنگ جدید شهاب رمضان بنام شهر باران ۹۵

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
به سایت ام پی تری وان موزیک خوش آمدید http://mp3one-music.ir این سایت هیچ شعبه دیگری ندارد ..!
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1834
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 242
  • آی پی امروز : 149
  • آی پی دیروز : 156
  • بازدید امروز : 674
  • باردید دیروز : 671
  • گوگل امروز : 6
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 674
  • بازدید ماه : 6,024
  • بازدید سال : 58,115
  • بازدید کلی : 1,257,780