loading...
موزیک سرای mp3one
Mp3One-Music بازدید : 148 شنبه 05 تیر 1395 نظرات (0)

نام فیلم : من دیه گو مارادونا هستم
ژانر : اجتماعی/طنز
سال تولید:1393
کارگردان : بهرام توکلی
بازیگران : گلاب آدینه، سعید آقاخانی، ویشکا آسایش، هومن سیدی، جمشید هاشم پور، بابک حمیدیان، صابر ابر، پانته آ پناهی ها، مهسا علافر، علی استادی، سارا بهرامی، سهی بانو ذوالقدر، میثاق زارع، محمد کارت، سجاد تابش
خلاصه داستان فیلم : تو میدانی من از چیه مارادونا خوشم میاد؟ از اینکه تو زندگیش هیچگاه واقعیت و رویا براش مرز نداشت، وقتی بازی می کرد با همه وجودش بازی می کرد، پرواز می کرد، وقتی معتاد شد یه کوه کوکائین می ریخت جلوش د بکش همه چیز و تا تهش می رفت، خودشو لوس نمی کرد…

دانلود فیلم من دیه گو مارادونا هستم

دانلود فیلم من دیه گو مارادونا هستم با کیفیت بالا و عالی DVD

دانلود فیلم من دیه گو مارادونا هستم با لینک مستقیم و رایگان

دانلود نسخه کم حجم فیلم من دیه گو مارادونا هستم


تا الان فقط کیفیت DVDrip 576p ارائه شده است

در صورت ارائه کیفیت بالاتر درج خواهد شد

دانلود کیفیت 576

دانلود با لینک کمکی

 

با تشکز از سایت یزد دانلود

ام پی تری وان موزیک

 

 

| دانلود فیلم ایرانی من دیه گو مارادونا هستم حجم کم, دانلود فیلم ایرانی من دیه گو مارادونا هستم فرمت mkv, دانلود فیلم با لینک مستقیم من دیه گو مارادونا هستم,دانلود فیلم جدید من دیه گو مارادونا هستم, دانلود فیلم جدید من دیه گو مارادونا هستم با کیفیت عالی,دانلود فیلم من دیه گو مارادونا هستم,دانلود فیلم من دیه گو مارادونا هستم با حجم کم, دانلود فیلم من دیه گو مارادونا هستم با فرمت Avi, دانلود فیلم من دیه گو مارادونا هستم با فرمت mkv, دانلود فیلم من دیه گو مارادونا هستم با فرمت mp4, دانلود فیلم من دیه گو مارادونا هستم با لینک مستقیم, دانلود فیلم من دیه گو مارادونا هستم با کبفبت بلوری, دانلود فیلم من دیه گو مارادونا هستم با کیفیت خوب, دانلود فیلم من دیه گو مارادونا هستم با کیفیت عالی, دانلود فیلم من دیه گو مارادونا هستم با کیفیت عالی بالا, دانلود فیلم من دیه گو مارادونا هستم بدون سانسور, دانلود فیلم من دیه گو مارادونا هستم نسخه کم حجم, , دانلود فیلم سینمایی من دیه گو مارادونا هستم کیفیت عالی,دانلود نسخه كم حجم فيلم من دیه گو مارادونا هستم,دانلود پشت صحنه فیلم من دیه گو مارادونا هستم,فیلم من دیه گو مارادونا هستم با لینک مستقیم,نقد و بررسی فیلم من دیه گو مارادونا هستم, پشت صحنه فیلم من دیه گو مارادونا هستم |

برچسب ها دانلود فیلم من دیه گو مارادونا هستم با کیفیت عالی و با لینک مستقیم , دانلود فیلم ایرانی من دیه گو مارادونا هستم حجم کم , دانلود فیلم ایرانی من دیه گو مارادونا هستم فرمت mkv , دانلود فیلم با لینک مستقیم من دیه گو مارادونا هستم , دانلود فیلم جدید من دیه گو مارادونا هستم , دانلود فیلم جدید من دیه گو مارادونا هستم با کیفیت عالی , دانلود فیلم من دیه گو مارادونا هستم , دانلود فیلم من دیه گو مارادونا هستم با حجم کم , دانلود فیلم من دیه گو مارادونا هستم با فرمت Avi , دانلود فیلم من دیه گو مارادونا هستم با فرمت mkv , دانلود فیلم من دیه گو مارادونا هستم با فرمت mp4 , دانلود فیلم من دیه گو مارادونا هستم با لینک مستقیم , دانلود فیلم من دیه گو مارادونا هستم با کبفبت بلوری , دانلود فیلم من دیه گو مارادونا هستم با کیفیت خوب , دانلود فیلم من دیه گو مارادونا هستم با کیفیت عالی , دانلود فیلم من دیه گو مارادونا هستم با کیفیت عالی بالا , دانلود فیلم من دیه گو مارادونا هستم بدون سانسور , دانلود فیلم من دیه گو مارادونا هستم نسخه کم حجم , دانلود فیلم سینمایی من دیه گو مارادونا هستم کیفیت عالی , دانلود نسخه كم حجم فيلم من دیه گو مارادونا هستم ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
به سایت ام پی تری وان موزیک خوش آمدید http://mp3one-music.ir این سایت هیچ شعبه دیگری ندارد ..!
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1834
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 242
  • آی پی امروز : 149
  • آی پی دیروز : 153
  • بازدید امروز : 610
  • باردید دیروز : 276
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 2,305
  • بازدید ماه : 5,289
  • بازدید سال : 57,380
  • بازدید کلی : 1,257,045