loading...
موزیک سرای mp3one
Mp3One-Music بازدید : 161 چهارشنبه 09 تیر 1395 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید سیروان خسروی بنام سوژه هات تکراریه با بالاترین کیفیت

Download New Music Sirvan Khosravi – Sooje Hat Tekrarie

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

متن آهنگ جدید سیروان خسروی بنام سوژه هات تکراریه :

سوژه هات تکراریه عالیه قلبم می گیره وقتی دروغ میگی

خوب می دونم پس ذهن تو چیه عالیه عالیه

سوژه هات تکراریه

سوژه هات تکراریه خوب دیگه چه کاریه

حرف نزن من که می دونم تو زندگیت کیه عالیه عالیه

سوژه هات تکراریه

عالیه بهونه باحالیه میگی رفتنت به خاطر منه

برو نذار پیچیده شه قضیه عالیه بهونه باحالیه

حالا که من دارم از فکرت میام بیرون

برو راحت باش توام با اون

فراموشت می کنم آسون

بودن تو از اولشم اشتباه بود

تمومه هر چی که بین ما بود

بهت ثابت میشه خیلی زود

بهترین قول و که باهات بود

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید سیروان خسروی بنام سوژه هات تکراریه

♫♫♫♫♫♫

سوژه هات تکراریه عالیه خودت فکر می کنی فرق داری

واسه من تو دقیقا یکی مثل بقیه عالیه سوژه هات تکراریه

شاید چند وقتی رو روزای سختی رو بگذرونم

ولی هنوز جونم شروع می کنم از نو

یادم میره رفتی تو

حالا که من دارم از فکرت میام بیرون

برو راحت باش توام با اون

فراموشت می کنم آسون

بودن تو از اولشم اشتباه بود

تمومه هر چی که بین ما بود

بهت ثابت میشه خیلی زود

بهترین قول و که باهات بود

♫♫♫♫♫♫

حالا که من دارم از فکرت میام بیرون

برو راحت باش توام با اون

فراموشت می کنم آسون

بودن تو از اولشم اشتباه بود

تمومه هر چی که بین ما بود

بهت ثابت میشه خیلی زود

بهترین قول و که باهات بود

بهترین قول و که باهات بود

بهترین قول و که باهات بود

بهترین قول و که باهات بود

 

دانلود با کیفیت 320 - 9.10 مگابایت

دانلود با کیفیت 320 - 9.10 مگابایت

دانلود آهنگ جدید سیروان خسروی بنام سوژه هات تکراریه

دانلود با کیفیت 128 - 4.60 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 4.60 مگابایت

دانلود آهنگ جدید سیروان خسروی بنام سوژه هات تکراریه

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
به سایت ام پی تری وان موزیک خوش آمدید http://mp3one-music.ir این سایت هیچ شعبه دیگری ندارد ..!
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1834
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 242
  • آی پی امروز : 26
  • آی پی دیروز : 156
  • بازدید امروز : 235
  • باردید دیروز : 671
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 235
  • بازدید ماه : 5,585
  • بازدید سال : 57,676
  • بازدید کلی : 1,257,341