loading...
موزیک سرای mp3one
Mp3One-Music بازدید : 213 چهارشنبه 28 بهمن 1394 نظرات (0)

 

دانلود آهنگ جدید حامد پهلان بنام چشمای ناز

دانلود آهنگ جدید حامد پهلان بنام چشمای ناز با بالاترین کیفیت

Download New Music Hamed Pahlan – Cheshaye Naz

ترانه و آهنگ : حامد پهلان , تنظیم : رضا جمال

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

متن آهنگ جدید حامد پهلان بنام چشمای ناز :

تو تنور داغی تو تنور داغی امشو بشو تو ساقی امشو بشو تو ساقی
تو تنور داغی تو تنور داغی امشو بشو تو ساقی امشو بشو تو ساقی
با چشات مست کنوم با چشات مست کنوم
وای چه چشایه زاغی آخ چه چشای نازی
کل شهر میگردوم پی دخت بندر رفقای نامردوم هی بهم میخندن
نمیدونم چه گرفتاری شدم تب خواستنت نمیره آخ چه بیماری شدم
تو که درمونه دله شکستمی من که غمخواری ندارم آخ چه غمخاری شدم
تو تنور داغی تو تنور داغی امشو بشو تو ساقی امشو بشو تو ساقی
با چشات مست کنوم با چشات مست کنوم
وای چه چشای زاغی آخ چه چشای نازی
کل شهر میگردوم پی دخت بندر

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید حامد پهلان بنام چشمای ناز

♫♫♫♫♫♫

تو تنور داغی تو تنور داغی امشو بشو تو ساقی امشو بشو تو ساقی
تو تنور داغی تو تنور داغی امشو بشو تو ساقی امشو بشو تو ساقی
با چشات مست کنوم با چشات مست کنوم
وای چه چشایه زاغی آخ چه چشای نازی
کل شهر میگردوم پی دخت بندر رفقای نامردوم هی بهم میخندن
نمیدونم چه گرفتاری شدم تب خواستنت نمیره آخ چه بیماری شدم
تو که درمونه دله شکستمی من که غمخواری ندارم آخ چه غمخاری شدم
تو تنور داغی تو تنور داغی امشو بشو تو ساقی امشو بشو تو ساقی
با چشات مست کنوم با چشات مست کنوم
وای چه چشای زاغی آخ چه چشای نازی
کل شهر میگردوم پی دخت بندر

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
به سایت ام پی تری وان موزیک خوش آمدید http://mp3one-music.ir این سایت هیچ شعبه دیگری ندارد ..!
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1834
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 242
  • آی پی امروز : 26
  • آی پی دیروز : 156
  • بازدید امروز : 256
  • باردید دیروز : 671
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 256
  • بازدید ماه : 5,606
  • بازدید سال : 57,697
  • بازدید کلی : 1,257,362